WEKO3
アイテム
Perspectives and Strategies Related to Foreign Language Anxiety in the Classroom : How Can Learners and Teachers Alleviate FLA in Japan?
https://doi.org/10.15020/00002359
https://doi.org/10.15020/00002359f13c6bcb-27e3-4fc0-8117-8c7810c2b6b3
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
本文 (6.9 MB)
|
|
|
要旨 (4.2 MB)
|
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-04-21 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Perspectives and Strategies Related to Foreign Language Anxiety in the Classroom : How Can Learners and Teachers Alleviate FLA in Japan? | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15020/00002359 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
著者 |
増谷, 有佳
× 増谷, 有佳× MASUTANI, Yuka |
|||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士 (英語英文学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
学位授与機関識別子 | 34311 | |||||
学位授与機関名 | 同志社女子大学 | |||||
学位授与年度 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 2022 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2023-03-18 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 甲第21号 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |