ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Asphodel
  2. 55号(2020)
  1. 表象文化学部
  2. 英語英文学科

Setting Up and Carrying Out an Extensive Reading Assignment

https://doi.org/10.15020/00001824
https://doi.org/10.15020/00001824
44756148-8ae5-466f-b40b-97a9929f30f2
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN00000289-20200727-139.pdf Setting Up and Carrying Out an Extensive Reading Assignment (596.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-08-27
タイトル
タイトル Setting Up and Carrying Out an Extensive Reading Assignment
タイトル
タイトル Setting Up and Carrying Out an Extensive Reading Assignment
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15020/00001824
ID登録タイプ JaLC
著者 KITAO, S. Kathleen

× KITAO, S. Kathleen

WEKO 6317

KITAO, S. Kathleen

Search repository
KITAO, S. Kathleen

× KITAO, S. Kathleen

WEKO 6318

en KITAO, S. Kathleen

Search repository
著者 所属
値 同志社女子大学表象文化学部英語英文学科
著者所属(翻訳)
値 Doshisha Women's College of Liberal Arts, Faculty of Culture and Representation, Department of English
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The traditional way to teach reading in a second or foreign language is for students to use an intensive approach, that is, to study a relatively short, usually difficult reading passage in detail, looking at grammar and vocabulary and translating parts of it. In contrast, in recent years, teachers and researchers have come to recognize the advantages of extensive reading, which involves students choosing a longer piece of reading that is comfortable for them to read and of
interest to them, and reading it for pleasure or information. Researchers have found that through extensive reading, students can both improve their reading proficiency and develop other skills in the target language. In this paper, I discuss differences between intensive and extensive reading, look at the effects of extensive reading, and consider issues related to setting up an extensive reading assignment. I also suggest activities that teachers can use in the classroom.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 研究ノート
書誌情報 Asphodel

巻 55, p. 139-150, 発行日 2020-07-27
出版地
出版者 京都
出版者
出版者 同志社女子大学英語英文学会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 02857715
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00000289
資源タイプ
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
ID
内容記述タイプ Other
内容記述 AN00000289-20200727-139
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 14:24:03.919625
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3